Series

Hieronder vind je een viertal series, zonder video-opnames.

Zo pas je zo’n serie in je thuispractice in
Beweeg in je eigen tempo naar een houding toe en blijf er dan drie ademhalingen in; de eerste ronde. De tweede ronde versnel of vertraag je, bijvoorbeeld naar 1 ademhaling of zes ademhalingen. Dit hou je de tweede ronde netjes zo vol. Als dit tempo werkt, herhaal je in datzelfde tempo de serie nog 2-4 keer. Of vind een ander tempo dat je dichterbij jezelf brengt.

Basisserie

Schermafbeelding 2019-12-10 om 13.28.03

Basisserie Afbeeldingen van de houdingen van de basisserie

Basisserie toelichting   Een uitgebreide beschrijving van de basisserie

Serie 1: Vrije schouders

In deze serie gaan we de diepte in de schouders in en ontdekken hoe vrije schouders, de ruimte in de hartstreek als het ware stutten.

Schermafbeelding 2020-03-18 om 13.49.23

Serie 2: Van hak tot hart

In deze serie exploreer je in elke houding de verbinding van hak tot hart. Kijk of je herkent dat als je een steviger contact vanuit je hak met de grond maakt, dit tot meer ruimte en openheid in de hartstreek leidt.

Schermafbeelding 2020-03-18 om 13.52.13

Serie 3: Sterk staan

In deze serie geef je benen, nog wat bewuster dan anders, over aan zwaartekracht.

Schermafbeelding 2020-03-18 om 13.55.26